Patio to wewnętrzna mata z logo, nadrukiem, napisem. Gładkie, welurowe włókna pozwalają na precyzyjny nadruk, który przyciąga uwagę przechodniów. Zwłaszcza, że można go umieścić na długości aż 20 metrów. Sprawdzone rozwiązanie do budowania wizerunku marki, identyfikacji wizualnej firmy, tożsamości korporacyjnej, do umieszczenia przy wejściach do sklepów, punktów POS, salonów, biur oraz podczas promocji nowości produktowych.
Patio wyróżnia się tym, że wygląda na drogą, a w rzeczywistości jest tania. Jeśli zatem potrzebna jest mata z logo, a cena to główne kryterium determinujące wybór produktu, warto zwrócić na nią uwagę. Niska cena to efekt zastosowania popularnego winylu, jako warstwy spodniej oraz użycia mniejszej palety 8 kolorów. Patio to nie tylko ekonomiczna mata promocyjna, ale i dobra wycieraczka, którą można prać w pralce w 30 °C. Produkowana w Europie.